Sadržaj rubrike
›› Završna svečanost starije odgojne skupine “Pčelice”
›› Gradonačelnik u Maslačku
›› “Pčelice” posjetile Osnovnu školu Garešnica
›› “Pčelice” i “Leptirići” u posjetu Zoološkom vrtu Zagreb
›› Entomološka grupa Agronomskog fakulteta u našem vrtiću
›› Ukrašavanje trga povodom blagdana Uskrsa
›› Uskrsne radionice u matičnom objektu
›› “Zelena čistka”
›› “Leptirići” u posjeti knjižnici
›› Maskenbal u matičnom objektu
›› “Leptirići” u kinu
›› Stomatolog u vrtiću
›› Čarobni advent u Maslačku
›› Baka Zima u našem Vrtiću
›› Medalja za dobrotu - Božićna predstava Produkcije “Z”
›› Sveti Nikola u Maslačku
›› SVJETSKI DAN ŠTEDNJE – POSJET BANKAMA
›› Posjet tržnici - odgojna skupina Leptirići
›› ‘‘PČELICE’’ NA EDUKATIVNOJ PREDSTAVI   ‘‘PRVI KORACI U PROMETU’’
›› ‘‘PČELICE’’ i ‘‘LEPTIRIĆI’’ U PEKARI
›› KESTENIJADA U VRTIĆU
›› Dječji tjedan u Pčelicama
›› Posjet voćnjacima OPG Ćuk, Palešnik
›› Obilježavanje Dana policije
›› Teta Jesen
›› Pčelice na izletu
›› Sveti Nikola, 6.12.2017.
›› Budi svoj!
›› Dan sjećanja na žrtve Vukovara
›› KESTENIJADA
›› „Kako izbjeći začarani krug ljutnje i borbe moći s djecom“
›› DAN KRAVATE
›› Dan jabuka
›› Posjet voćnjaku Ćuk
›› ČUPKO
›› TETA JESEN 2017.
›› DAN VATROGASACA - Sv. Florijan
›› Posjet igraonici hotela “Garić”
›› Pjevajte s nama
›› BOŽIĆNI KONCERT
›› MONTESSORI PEDAGOGIJA

Obavijesti


E-mail lista
Primajte obavijesti o našim aktivnostima

„Kako izbjeći začarani krug ljutnje i borbe moći s djecom“

Gostovanje Tee Knežević, mag. psihologije, praktičarke terapije igrom, praktičarke transakcijske analize iz centra Proventus, iz Zagreba

23. listopada 2017. u našem Vrtiću gostovala je Tea Knežević, mag. psihologije, praktičarka terapije igrom, praktičarka transakcijske analize iz centra Proventus, iz Zagreba. Održala je predavanje za odgojitelje i roditelje na temu „Kako izbjeći začarani krug ljutnje i borbe moći s djecom“.
Govorila je na koje načine se ljutnja manifestira kod djece te kako roditelji i stručnjaci koji rade s djecom trebaju odnosno ne trebaju reagirati. Naglasila je kako je važno prihvatiti djetetovu emociju, imenovati ju te onda doći do poželjnog načina reagiranja u trenutcima kada se dijete osjeća ljutito. Također je dala smjernice kako djetetu pokazati da ga razumijemo primjenom empatičkog reflektiranja. Istaknula je kako je značajno prije svega znati da se ispod ponašanja koje dijete manifestira kriju fiziolkoške reakcije koje dijete osijeća zbog određenih misli do kojih je došlo zbog trenutnog osjećaja (emocija) djeteta. U trenutku kada zbog manifestiranog, nepoželjnog ponašanja postavljamo granice treba voditi računa o tri koraka:

1. Priznavanje djetetova osjećaja – empatičko reflektiranje
“Ivane, vidim da jako želiš ovu igračku/ Ivane, znam da bi htio odmah tu igračku”

2. Komuniciranje granice
“Ali igračke se otimaju”

3. Usmjeravanje na alternative
“Možeš tražiti Marka da ti posudi igračku ili možeš uzeti ovaj autić dok se Marko ne poigra do kraja.” (istaknuti nešto što je djetetu prihvatljivo i što inače preferira)